1 april 2017

Hoe krijg je snel een vriendje?- 7 Tips

Ik, dé liefdesexpert, ga jullie vandaag tips geven over hoe je snel een vriendje krijgt! Ik heb al 20 keer een relatie gehad en heb op dit moment drie vriendjes. Ik weet 100% zeker dat als je deze tips gebruikt. je binnen een week een vriendje hebt. Of misschien zelf meerdere!




1. Zet zelf de eerste stap
Wacht niet af tot een jongen je vraagt! Als je een leuke jongen op staat, val gelijk met de deur in huis.  Zeg dingen zoals: "Hey, ik voel dat het iets kan worden tussen ons dus wat is je nummer?". Je krijgt sowieso het nummer van die jongen! Hij voelt zich verleid en zal je gelijk leuk vinden! Top tip dus!!!

2. Openingszinnen
Jongens houden van openingszinnen! Openingszinnen zijn romantisch, charmant en de beste flirttip! De openingszinnen die ik graag gebruik zijn:

  • Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
  • Je ogen zijn net als een bos, ik verdwaal erin!
  • Als jij een pukkel was, zou ik je nooit uitknijpen!
  • Je glimlach doet me denken aan een schattig hondje!
  • Waar gaan die mooie benen naar toe?

3. Na fluiten
Zie jij een leuke jongen op straat? Fluit hem na. Maak van je duim en wijsvinger een rondje en stop dit onder je tong, dan blaas je. Er komt dan een fluitend geluid uit. Dit trekt de aandacht van de jongen zeker! Als hij terug fluit, dan weet je dat het goed zit,

4. Knipperen en aan je haar zitten
Als je eenmaal in gesprek bent geraakt met een jongen, is het belangrijk dat je soepele hints afgeeft. Je kan bijfvoorbeeld met je haar spelen. Friemel aan je haar en sla hem soms zachtjes met je haar. Je kan ook met je haar langs zijn gezicht gaan, dit vindt hij super fijn! Het is ook belangrijk dat je genoeg knippert. Knipper elke halve seconde. Knipperen is super aantrekkelijk!

5. Knipogen
Knipogen is ook een flirt manier. Knipoog tijdens het knipperen. Wissel van oog voor variatie! Doe dit minimaal 5 keer per minuut! Je kan soms ook een kusmondje erbij doen of je tong uitsteken. 

6.  Geluidjes
Het is belangrijk om goed te communiceren met je crush. Maak tijdens het gespreken geluidjes zoals wanneer je een kat roept, piepjes of het geluid van een paard, daar trek je jongens mee aan! Je kan ook de voicemail inspreken met deze geluidjes of een geluidsopname sturen op WhatsApp.

7. Lachen!
Jongens houden ervan als je om ze lacht. Wanneer hij iets zegt is het dus belangrijk om te lachen. Ik ga altijd giechelen met kortje knorretjes tussendoor. Dit sis super schattig!

Dit waren mij tips! Ik weet zeker dat je er iets aan hebt. Vergeet niet om mij een berichtje te sturen via Instagram DM ( @trendilyz ). Asjeblieft! 



1 April

Geen opmerkingen:

Een reactie posten