31 maart 2017

Bikini Inspiratie 2017

 Het is weer boven de 20 graden Celsius in Nederland! De lente en zomer collectie ligt weer in de winkels. Hoogtijd om een bikini te scoren dus! Ik heb 5 leuke bikini's voor jullie op internet gevonden. Deze kan je als inspiratie gebruiken, maar je kan deze bikini's natuurlijk ook zelf bestellen of kopen in de winkels.

Ik heb geprobeerd te variëren in model en kleuren. Ik heb 3 bikini's uitgezocht van de H&M en 2 van Hunkemöller.


H&M

Deze bikini heeft een super trendy model! Het topje bestaat uit 2 stroken met een druk printje. Ik vind de kleuren combinatie erg leuk. Deze bikini kost €24,98 (Top €14,99; Broekje €9,99). Hij is ook te koop in andere kleuren. 



Deze bikini heeft een basic model. Het heeft een tropisch printje, ik krijg er een echte summerfeeling bij! Het broekje heeft franjes, wat het minder basic maakt. Het topje heeft push-up, wat goed uitkomt als je niet gezegend bent met big boobs. Deze bikini kost €17,98 (Top €9,99; Broekje €7,99). Hij is ook te koop in andere kleuren.




Deze bikini heeft een apart model. Het topje is echt super mooi! Het heeft een triangle model en is gehaakt. De kleur spreekt me erg aan! Het broekje vind ik minder leuk; het model is raar en ziet er erg dom uit naar mijn mening. Je kan ook een basic zwart broekje dragen bij dit topje. Een zwart broekje kan bij alles eigenlijk. De binini kost €42,98 (Top €24,99; Broekje €17,98). Het topje is ook te koop in andere kleuren.



Hunkemöller


Deze bikini van de collectie van Anna Noushin is erg leuk. Het topje heeft een lace-up haltertop model. Het broekje heeft ook lace aan de zijkanten. Deze bikini kost €52,98 (Top €34,88; Broekje €17,99)




Deze bikini is ook van de Anna Noushin collectie. Deze heeft een basic model. De randen hebben een bolletjes patroon wat het tóch net iets anders maakt. De top is embroidered, dat zie je tegenwoordig overal ziet! De achterkant heeft lace-up, daardoor zie je er vanachter net zo flawless uit in deze bikini als van de voorkant. Deze bikini kost €49,89 (Top €29,99; Broekje €19,99)

Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten