19 maart 2017

Lente Trends 2017- Fishnet Tights


Fishnet tights, ookwel de visnet panty, gaat dé trend van de lente 2017 worden en als het aan mij ligt van heel 2017. Het kan je outfit aanvullen maar ook een andere stijl geven. Ik laat 2 outfits zien waarmee je ze leuk kan combineren. 


De fishnet tight is een panty met ruiten gaten. Het lijkt op een visnet, daarom de naam ook. Het biedt geen warmte, het is alleen bedoeld als fashion statement. 

Er zijn verschillende soorten fishnets. Grote ruiten, kleine ruiten en andere patronen. 


Trends beginnen meestal bij modeshows. Mode-ontwerpers maken nieuwe ontwerpen waarmee ze op willen vallen. Winkels nemen sommige ontwerpen over wanneer ze denken dat ze ermee kunnen verdienen. Winkels liggen er nu nog niet vol mee, maar geloof me; het eind van de zomer heeft de gemiddelde fashionlover een paar fishnet tights in de kast liggen!

CELEBSPOT


Kylie Jenner droeg deze outfit naar een etentje in Los Angelas. De outfit is helemaal geinspireerd op een fishnet. Ze draagt een fishnet body, een fishnet rok en fishnet laarzen. Kylie is één van de celebs die altijd meegaat met trends. Persoonlijk vind ik haar style geweldig. Het is stoer en gewaagd, maar ook sexy en vrouwelijk. 
Ik vraag me wel af wat voor ondergoed ze hier onder draagt...

OUTFIT INSPIRATION

The fishnet tights die ik in de outfits heb gebruikt is van My-Jewellery en kost €12,95. 


OUTFIT 1

De eerste outfit is meer gedurfd. Het is een mix van trends; fishnet tights, knee-high boots, een lange coat en een a-line rokje. Je kan het overdag dragen, maar ook als je iets belangrijks hebt waar je er goed voor moet uitzien. 
Coat: Mango €138,-
Skirt: Mango €41,-
Shirt: H&M €10,-
Boots: LelleeeFashion €38,-


OUTFIT 2

Deze look is meer casual. Het is een makkelijke outfit; je trekt de fishnet tights aan met een highwaister ripped jeans en een cropped turtleneck en daaroverheen gooi je een lekkere coat.  De fishnet tight maken deze look helemaal af. Je ziet ze door de scheuren en als ze lang genoeg zijn ook boven je broek. Het maakt de look een stuk stoerder en trendy. 


Coat: Zalando €70,-
Jeans: H&M 25,-
Shirt: H&M €5,-
Shoes: Adidas €120,-


Bedankt voor het lezen♥ 

2 opmerkingen: