27 maart 2017

De 25 Levensvragen TAG



Vandaag heb ik een tag!  Namelijk de vijfentwintig levensvragen TAG. Deze vijfentwintig vragen gaan over van alles en nog wat! Ik heb vandaag minder tijd, maar wilde wel wat online hebben; daarom deze tag.



Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Het is een foto van mij en 2 vriendinnen. We moesten een nep nieuws bericht opnemen voor school, en wij hebben het over zombies gedaan. Ik en een vriendin moesten de zombie spelen. We hadden onze make-up gedaan zodat we op zombies leken. 

Je gaat naar een café; wat bestel je?
Meestal Ice tea, Coca Cola of sinaasappelsap.


Welk woord gebruik je echt té vaak?
lol, fucking, whathefack en dik. Ik gebruik ongeveer voor elke zin "Wacht, ja maar kijk."

Wat is je favoriete film of serie?
Ik vind de films Mean Girls, Divergent, The Hungergames, Moana en Zootopia super leuk, ik heb ze allemaal minimaal drie keer gezien. De serie Moordvrouw is ook leuk! 

Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?
Ik kan er van genieten als mensen op televisie elkaar belachelijk maken of ruzie maken. 

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Victorious van Panic! At The Disco.

Naar wie was je laatste appje?
Naar Imme; "Ik dacht al".

Wat was je eerste e-mailadres?
Mijn volledige naam :))

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Mensen die geluid maken tijdens het eten of drinken; die om alles lachen; die zichzelf boven iedereen achten; die zeggen dat ik lieg wanneer ik de waarheid zeg en mensen die niet leren voor een toets en een dikke voldoende halen. De meeste dingen doe ik ook, dus ik snap het als mensen zich aan mij ergeren. 
Ik erger me er ook aan als apparatuur vast loopt of mijn wimpers niet mee willen werken tijdens het opdoen van mascara. 

Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik heb aan een vriendin gevraagd of haar broer homo was. 

Wat is je favoriete dag van het jaar?
De laatste schooldag!

Wat is je favoriete emoji?
Op dit moment gebruik ik de hartjes-uitroepteken-emoji vaak, maar ook de emoji met de zonnebril, de meisjes emoji die "Ik weet niet" uitbeeld, de walvis en de eenhoorn.

Katten of honden?
Ik vind ze allebei leuk! Maar katten krabben en bijten me altijd, elke kat die ik ken haat mij volgens mij. 

Utrecht of Amsterdam?
Utrecht?

Koffie of thee?
Koffie! De laatste tijd ben ik echt fan van koffie, vooral met op geschuimde melk en cacao poeder. 

Serie of film?
Film! 

Engeland of Amerika?
Amerika, het liefst wil ik daar een half jaar gaan studeren of wonen. Dan moet ik wel eerst beter worden in Engels, want dat kan ik voor geen meter.

Vlees of vis?
Het meeste vlees en vis vind ik vies. Ik houd wel van biefstuk, kibeling en dorado's!

Drank of drugs?
Drank, ik wil nooit drugs gaan doen!

Spice Girls of Backstreet Boys?
Spice Girls?

Bert of Ernie?
Ernie!

Buurman of Buurman?
;-;

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Ik weet niet wat Villa Achterwerk is, dus dan maar Sesamstraat!

Meest random feitje over jezelf?
Mijn lach is elke dag anders. 

Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?
"An arrow can only be shot, after pulling it back". Je kan alleen maar vooruit gaan nadat je een tegenslag hebt gehad. 

1 opmerking: